Πως μεταφράζεται στο σύγχρονο marketing η WOW εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών; Ποια είναι τα μυστικά της και πως χωρίς κόστος μπορούμε να δημιουργήσουμε WOW Πελάτες. Τι σημαίνει OUCH Πελάτης; Ποια είναι τα βασικά μυστικά για την αποφυγή δυσαρεστημένων πελατών; Μέσα από μία ενότητα διάρκειας 120 λεπτών θα σκιαγραφηθούν τα DΟ’S & DON’TS καθώς και οι κανόνες της σύγχρονης συμβατικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης πελατών, ξεκινώντας από τον βασικό κανόνα που λέει “Κανένας πελάτης δεν ενδιαφέρεται για αυτό που εσύ θέλεις να πουλήσεις”… Η συνέχεια επί της αιθούσης…

Εισηγητής: Ανδρέας Σ. Κωνσταντινίδης, Εμπορικός Διευθυντής, Yuboto

ANDREAS CONSTANTINIDESΟ Ανδρέας Κωνσταντινίδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. Έχει σπουδάσει Οικονομικά στην Ανωτάτη Σχολή Εμπορίας και Διοίκησης της Γαλλίας και είναι Εμπορικός Διευθυντής στην Yuboto LTD. Η Yuboto LTD, με 7 δαικρίσεις στον Τομέα της Τεχνολογίας, της Καινοτομίας και της Εξυπηρέτησης Πελατών, αποτελεί από το 2007 ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο του Mobile Marketing και των Τηλεπικοινωνιακών Λύσεων παρέχοντας σημαντικά ψηφιακά εργαλεία ανάπτυξης και προώθησης πωλήσεων και είναι στρατηγικός συνεργάτης σε θέματα mobile marketing και eCommerce των πλέον καταξιωμένων επιχειρήσεων της Ελληνικής Αγοράς.

register