Για κάθε επιχείρηση με διαδικτυακή παρουσία το ψηλό conversion rate είναι κάτι σαν Άγιο Δισκοπότηρο: όλοι το αναζητούν, και όλοι πιστεύουν ότι κάνουν τα πάντα να το πετύχουν — αλλά τελικά συμβιβάζονται με όποιο σχεδόν κι αν είναι το ποσοστό που επιτυγχάνουν, ενώ την ίδια ώρα οι λύσεις μπορεί να βρίσκονται κάτω απ’ την ίδια τους τη μύτη.

Το workshop εξετάζει τους τρόπους βελτίωσης του conversion rate, καθώς και το πού μπαίνει σε κάθε περίπτωση ο πήχης. Διότι είναι λάθος —και μάλιστα ένα λάθος που κοστίζει πολύ— το να επενδύετε σε διαδικτυακή διαφήμιση και να μην φροντίζετε ταυτοχρόνως η κίνηση που δημιουργείται να μετατρέπεται σε όσο μεγαλύτερο βαθμό γίνεται σε προσοδοφόρες για εσάς επιλογές από μέρους των επισκεπτών σας.

Ο Σάκης Σεραφείμ (http://bit.ly/Serafeim) είναι επιτυχημένος business coach, σύμβουλος επιχειρήσεων και πιστοποιημένος εκπαιδευτής σε θέματα μάρκετινγκ & μάνατζμεντ, με ιδιαίτερη έμφαση στην υπεραπόδοση. Βοηθά με την προσωπική του συμβουλευτική δεκάδες επιχειρηματίες να κάνουν τη διαφορά σε ένα αντίξοο και απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον, και εκατοντάδες ανθρώπους κάθε χρόνο μέσω των εξειδικευμένων εισηγήσεών του σε ανοιχτά και ενδοεταιρικά σεμινάρια κι εκπαιδεύσεις. Έχει σπουδάσει αεροναυπηγική κι έχει εργαστεί πολλά χρόνια στη Διασφάλιση Ποιότητας. Είναι ιδιοκτήτης της Serafeim LLC (http://serafeim.eu), η οποία δραστηριοποιείται στην ίδρυση, οργάνωση και βελτιστοποίηση επιχειρηματικών σχημάτων, και συνιδρυτής της techniQA (http://techni.qa), η οποία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίον νοείται η διασφάλιση ποιότητας στη μετάφραση.