To ALBA Graduate Business School at The American College of Greece και η Socialab σας προσκαλούν στο workshop με τίτλο “Let’s talk about the taboo in digital marketing: STRATEGY! – An Agency and a Client debate strategy goals and strategy implementation” που θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του InfoCom στις 21 Οκτωβρίου 2014. Ένας καθηγητής και ένας marketer συνομιλούν για το digital marketing, o ένας από τη σκοπιά του πελάτη και ο άλλος από τη σκοπιά του agency.
Τι ανάγκες έχει όμως ο σύγχρονος πελάτης, ποιες είναι οι αποτελεσματικές στρατηγικές στα ψηφιακά μέσα, πώς στήνουμε σωστές ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές καμπάνιες ώστε να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα; Όλα αυτά μπορείτε να τα μάθετε στο Professional Diploma in Digital Marketing που διοργανώνει η Socialab με την ακαδημαϊκή συνδρομή του ALBA. Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες που επιθυμούν να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα και τις προκλήσεις της αγοράς. Στόχος μας να καταλήξουμε στην ιδανική digital στρατηγική! Πως; Μέσα από την πρακτική γνώση που προσφέρουν έμπειρα στελέχη της αγοράς. Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.alba.edu.gr/executive/open/Pages/DigitalMarketing.aspx
Ο Δρ. Νίκος Μυλωνόπουλος του ALBA και ο κος. Γιώργος Αναγνωστόπουλος της Socialab σας περιμένουν για ένα workshop γεμάτο ενέργεια, διαφορετικό από τα άλλα!

 

Εισηγητές: Νίκος Μυλωνόπουλος και Γιώργος Αναγνωστόπουλος

Λίγα λόγια για τους εισηγητές:

Ο Δρ. Μυλωνόπουλος σπούδασε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Warwick Business School. Έχει διδάξει στο Loughborough University, στο Warwick Business School, στο Birkbeck College (University of London), στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, distance learning MBA του Henley College της Αγγλίας και στο Kedge Business School (πρώην ΒΕΜ – Bordeaux Ecole de Management). Έχει διδάξει σε προγράμματα και σεμινάρια εκπαίδευσης στελεχών (executive education) σε εταιρείες όπως Titan Cement, S&B, Eurobank, Piraeus Bank, Novo Nordisk, GSK, Quest Holdings και άλλες.

Έχει ασχοληθεί με τη Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων, στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, την Επιχειρηματικότητα μέσω Κινητής Τηλεφωνίας, τη διαχείριση γνώσης, την οργανωσιακή αλλαγή κατά την υλοποίηση πληροφοριακών συστημάτων, και την ανάπτυξη καινοτόμων εκπαιδευτικών μεθόδων με χρήση προσομοιώσεων στον υπολογιστή.

Την περίοδο 2009-2014 ήταν Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων και Ακαδημαϊκός Διευθυντής των προγραμμάτων ΜΒΑ στο ALBA. Τα προηγούμενα έτη είχε διατελέσει Ακαδημαϊκός Διευθυντής Εφαρμοσμένης Έρευνας, Ακαδημαϊκός Διευθυντής Πληροφορικής, Αντιπρύτανης Καινοτομίας και Τεχνολογίας.

Η έρευνά του έχει δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, έχει συνδιοργανώσει μεγάλα διεθνή συνέδρια και έχει διευθύνει το πρόγραμμα πολλών ακαδημαϊκών συνεδρίων και conference tracks. Έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 20 Εθνικά και Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα έχει συνεργαστεί ως σύμβουλος με μεγάλες επιχειρήσεις, όπως η BP Oil, η ICI και η Anglian Water. Συμμετέχει στο διοικητικό συμβούλιο του Ελληνικού Δικτύου Επαγγελματιών Πληροφορικής HePIS.
Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος δημιουργεί ψηφιακό περιεχόμενο από το 1994, ενώ από το 1999 εργάζεται ως digital marketer.
Ίδρυσε τη Socialab το 2009, το τρίτο μεγαλύτερο digital marketing agency στην Ελλάδα που απασχολεί 26 άτομα και έχει ένα πελατολόγιο πάνω από 50 παγκόσμια και εθνικά brands.
Εκπαιδεύει το κοινό γύρω από τα θέματα του ψηφιακού marketing μέσα από το suit.gr, το οποίο με πάνω από 1.000 αναγνώστες-marketers καθημερινά, και είναι επικεφαλής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που έχει η Socialab στο ALBA Graduate Business School.

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops