Νέα Οικονομία, Ευκαιρίες & Προκλήσεις στο Retail Market (Proximity Awareness and Presence Analytics)

Νέα Οικονομία, Ευκαιρίες & Προκλήσεις στο Retail Market (Proximity Awareness and Presence Analytics) 2016-10-13T17:33:33+00:00

Η «Νέα Οικονομία» βασίζεται στην ταχύτατη ανάπτυξη των Επιστημών και Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) η οποία έχει οδηγήσει σε μια νέα πραγματικότητα όλους τους τομείς της ζωής μας και προκάλεσε επιτάχυνση της παραγωγικότητας στην εργασία και την αύξηση της παραγωγής. Το business-to-business, το e-commerce και το Internet retailing άλλαξαν τον τρόπο που οι επιχειρήσεις και οι πελάτες αλληλεπιδρούν, ώστε να καταστεί πιο δυνατή η αποτελεσματικότητα στην πώληση. Ταυτόχρονα αποτελούν μια νέα βάση για την ενίσχυση της μακροοικονομικής ανάπτυξης των εταιρειών.

Σε αυτή τη παρουσίαση θα δούμε τους βασικούς άξονες της Νέας Οικονομίας, μεθόδους Proximity marketing & Presence analytics σε ένα omni-channel επιχειρηματικό μοντέλο και το ρόλο του ΙΤ στα νέα δεδομένα. Θα δούμε με ποιους τρόπους οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν πιο αποτελεσματικά τους πελάτες τους, πώς να προσελκύσουν νέους, πως θα χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης, πως θα ενισχύσουν τους loyalty μηχανισμούς και με ποιους τρόπου μπορούν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά έναντι άλλων που δεν εκμεταλλεύονται τις νέες τεχνολογίες. Ειδικά το Proximity τείνει να αποτελέσει το πέμπτο “P”  στο μίγμα του marketing

Η Εκπαίδευση αποτελεί το συνδετικό κρίκο των αξόνων της Νέας Οικονομίας με την υλοποίηση των απαιτητικών και προηγμένων λύσεων σε ένα παραγωγικό περιβάλλον. Οι ανάγκες προσαρμογής της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις απαιτήσεις της νέας αυτής πραγματικότητας, επιτάσσουν την ένταξη των ΤΠΕ σε όλα τα στάδια του εκπαιδευτικού συστήματος, ώστε να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες απαιτήσεις μόρφωσης και κατάρτισης και στις ραγδαίες εξελίξεις της αγοράς εργασίας.

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Σε όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Retail
  • Σε ΙΤ (Engineers, Developers, CTO, CIOs)
  • Σε marketers
  • Σε διαφημιστές
  • Σε customer care specialists

 

Εισηγητής: Κωνσταντίνος Παπαχριστοφής, MSc, MBA, CCAI, IT Architect, METRO CASH & CARRY & INTERLEI

kpapΟ Κωνσταντίνος Παπαχριστοφής είναι κατοχος MSc Data Communication και MBA. Εργάζεται ως ΙΤ Architect στην εταιρεία Metro Cash & Carry. Διαθέτει 20ετη εμπειρία σε Ιntegrators εκ των οποίων τα 10 από αυτά ως Τεχνικός Διευθυντής με εξειδίκευση στην Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων. Έχει διακριθεί στo διαγωνισμό “BUSINESS IT EXCELLENCE” αναπτύσσοντας λύση στον χώρο του Internet of Things για Proximity Marketing Παράλληλα έχει αποκτήσει μια πολυετή εμπειρία στον χώρο της εκπαίδευσης στην Interlei, Deree College, OTE Academy και είναιένας απο τους επαγγελματίες instructors της Interlei στην Ασφάλεια, Δίκτυα και Virtualization