Micro-moments: Marketing στρατηγικές για ένα digital κόσμο

Micro-moments: Marketing στρατηγικές για ένα digital κόσμο 2016-10-12T18:28:32+00:00

Το σεμινάριο

Αποτελεί ένα summary απο την ύλη που διδάσκεται λεπτομερώς στο Professional Diploma in Digital & Social Media της KnowCrunch.

Τι θα παρουσιαστεί

Τα smartphones έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε, τόσο μεταξύ μας όσο και με τα brands. Οι καταναλωτές απαιτούν πλέον από τα brand μας να δηλώνουν παρών σε πολλές μικρές, αλλά καθοριστικές, στιγμές: στον καναπές τους όσο πραγματοποιούν μία online έρευνα αγοράς, την ώρα που περιηγούνται σε ένα φυσικό κατάστημα ή τη στιγμή εκείνη που θα αναζητήσουν τις επόμενες τάσεις της μόδας. Σε αυτή τη παρουσίαση θα δούμε πώς μπορούμε να ανιχνεύσουμε αυτές τις στιγμές, αλλά και πώς να πείσουμε τους δυνητικούς μας πελάτες, προσφέροντάς τους προστιθέμενη αξία.

Σε ποιόν απευθύνεται

  • Σε entrepreneurs

  • Σε digital marketers

  • Σε marketers

  • Σε PR specialists

Ο ομιλητής

kartaltzisΟ Γιώργος Καρταλτζής είναι Head of Digital του performance marketing agency, iTrust.gr. Σχεδιάζει και υλοποιεί τις digital στρατηγικές κορυφαίων brands σε Ελλάδα και Γερμανία, ενώ το πάθος του είναι το Enterprise SEO, τα Google AdWords και τα web analytics. Για το 2016 βραβεύτηκε με την υψηλότερη διάκριση στην κατηγορία SEO / SEM των e-volution awards.Παράλληλα είναι και ένας απο τους επαγγελματίες instructors της KnowCrunch στο Professional Diploma in Digital & Social Media στην Θεσσαλονίκη.