Πρόγραμμα

  •  

    Προσέλευση – Καφές 09:00′ – 09:30′


    Χαιρετισμοί 09:30′ – 10:30′

    Kωνσταντίνος Nόστης, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής
    Σταύρος Καλογιάννης, Αν/τής Υπουργός Ανάπτυξης Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων*
    Daniel Benett Smith, Πρέσβης Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής
    Λεωνίδας Αντωνακόπουλος, Επικεφαλής του Ελληνικού Γραφείου Ενημέρωσης του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου
    Μανόλης Γιαμπουράς, Πρόεδρος e-TEE
    Σαμπράκου Ιωάννα, Αντιπρόεδρος ΕΜηΠEΕ

    Εναρκτήριες ομιλίες

    Kurt Sillén, Head of Customer Business Development, Ericsson
    Φώτης Σαββίδης, Ανώτερος εκτελεστικός Διευθυντής, Cyta


    10:30′ – 13:00′ 1η Ενότητα

    Το μέλλον είναι ψηφιακά διασυνδεδεμενο μέσα από πολλές και διαφορετικά συνδεδεμένες υλοποιήσεις δικτύων. Όλοι είναι συμπαίκτες στο ίδιο παιχνίδι της απόσκοπτης διανομής και δρομολόγησης της πληροφορίας. Ποιές όμως είναι οι προοπτικές της αγοράς;

    Υποδομές: BYOD – Bring Your Own Data
    Συντονιστής: Δημήτρης Μαλλάς, Δημοσιογράφος, Ημερησία

    Keynote Speakers:
    Μενέλαος Δασκαλάκης, Γενικός Γραμματέας Επικοινωνιών

    Αναστάσιος Νικόγιαννης, Regional Sales Area Manager, Skylogic
    Ronan Kelly, Business Development Director Europe, ADTRAN
    Παπαζαφειρόπουλος Δημήτρης, Aνώτερος Διευθυντής Σταθερού Δικτύου, Forthnet

    Panel : Κατασκευαστές Τηλεπικοινωνιακών Υποδομών

    Αθανάσιος Έξαρχος, Διευθύνων Σύμβουλος, Nokia Siemens Networks Ελλάδος
    Αιμίλιος Βουδούρης, Executive Director, Sales & Business Development, Huawei
    Maurizio De Dominicis, Διευθύνων Σύμβουλος, Ericsson Ν.Α. Ευρώπης
    Θέμης Παπαϊωάννου, Διευθύνων Σύμβουλος, Αlcatel-Lucent Hellas
    Ηλίας Κουκουβίνος, Αντιπρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος, Optronics Technologies
    Κώστας Μήτσιος, Country Manager, Italtel
    Αναστάσιος Λυλάκος, Regional Sales Manager, Cisco

    Χτίζοντας το σύννεφο

    A case study of a Virtual Private Cloud
    Αποστολάκη Κατερίνα, Cloud & Security Solutions Manager, Intracom Telecom.

    IΤ Agility at the speed of business 
    Κώστας Χρονόπουλος, Enterprise sales manager, HP.


    Διάλειμμα


    13:30′ – 15:30′ 2η Ενότητα

    Ότιδήποτε μετατρέπεται σε πληροφορία μπορεί να γίνει υπηρεσία. Ποιες είναι οι εφαρμογές και τα case studies. Που βρίσκεται η προστιθέμενη αξία και με ποιόν τρόπο κεφαλαιοποιείται;

    All in the cloud – Everything as a Service!
    Συντονιστής: Βαγγέλης Ξανθάκης, Δημοσιογράφος, Infocom

    Keynote speaker:
    Μανούσος Βολουδάκης, Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

    Ομιλητές:
    Κωστής Παπαδημητρακόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Globo
    Ξένια Κούρτογλου, Παρουσίαση Έρευνας, Focus Bari
    Μιχάλης Αναγνωστάκος, Διευθυντής Marketing, hellas online
    Κώστας Θεοδωρόπουλος, Enterprise Marketing Senior Manager, Vodafone
    Raquel Katigbak, Business Solutions Executive – Big Data, Com/tions Industry, IBM Europe
    Κωστής Λιάκος, Education Business Development Manager, iSquare
    Yariv Geller, VP Strategy & Planning, Comverse
    Παύλος Χριστογιάννης, Business Development Director SEE, IMI Mobile
    Γεώργιος Κορέλλης, Chief Executive Officer, PhoenixPro


    15:30′ – 17:00′ 3η Ενότητα

    Tο περιβάλλον της χώρας παραμένει ακόμη «απρόθυμο» να στηρίξει νέες προσπάθειες. Οι προσκεκλημένοι θα αναλύσουν τις δυνατότητες για την ενθάρρυνση της εξωστρέφειας και της καινοτόμου επιχειρηματικότητας.

    Επιχειρηματικό περιβάλλον: Καινοτομία και εξωστρέφεια
    Συντονιστής: Κυριάκος Σαμπατακάκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Accenture

    Keynote Speaker:
    Christine Simon, Policy Officer, DG CONNECT–Communications Networks, Content and Technology Unit – Innovation
    Γιάννης Κωτσής-Γιανναράκης, Γενικός Διευθυντής ΣΕΚΕΕ

    Panel:
    Τάκης Βαρελάς, Διευθυντής Έρευνας, Δαναός Α.Ε.
    Δημήτρης Τσίγκος, CEO & Founder, Virtual Trip
    Βασίλειος Μακιός, Γενικός Διευθυντής, Corallia
    Ιων Μπαντέκας, Διευθύνων Σύμβουλος, m-Stat
    Γιώργος Κούρτης, Partner, Global Finance
    Γιώργος Καραντώνης, Διευθύνων Σύμβουλος, VCI
    Δημήτρης Κολοκοτρώνης, Διευθύνων Σύμβουλος, Fasmetrics


    IBM CEO Study 2012 «Τhe Communications Industry Perspective»
    Μαρουδιώ Κεντούρη, Διευθύντρια Τομέα Τηλεπικοινωνιών & Ενέργειας, ΙΒΜ Ελλάς


    17:00′ – 17:30′ Διάλειμμα


    17:30′ – 19:00′ CEO’s Summit

    Οι επικεφαλής των τηλεπικοινωνιακών εταιριών της χώρας, καλούνται να επανατοποθετηθούν σε θεμελιώδη ζητήματα διάρθρωσης των οργανισμών που διοικούν.

    Οικονομία και Τηλεπικοινωνίες: Λειτουργώντας στα όρια!
    Συντονιστής: Καθ. Σωκράτης Κάτσικας, Τμήμα Ψηφ.Συστημάτων Παν/μιο Πειραιά

    Keynote speakers:
    Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Ανάπτυξης Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων*
    Λεωνίδας Κανέλλος, Πρόεδρος Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
    Γιώργος Στεφανόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΕΕΚΤ

    Panel:
    Στέφανος Θεοχαρόπουλος, CEO, RomTelecom & Cosmote Romania
    Νάσος Ζαρκαλής, Διευθύνων Σύμβουλος, Wind Hellas
    Αντώνης Κεραστάρης, Διευθύνων Σύμβουλος hellas online
    Μιχάλης Αχιλλέως, Γενικός Διευθυντής, CYTA Hellas
    Νικόλας Σιακόλας, Διευθύνων Συμβουλος, Cablenet


    19:30′ Infocom Awards


    Παράλληλες Ενότητες


    Αίθουσα Ιλισσός

    10:30′-13:00′ High-Tech & Social Company

    Company 3.0: η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών είναι απαραίτητη συνθήκη για την επιβίωση στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Το «e» και «m» είναι πλέον βασικοί παράγοντες, παράλληλα με τα social media και την αναγνωρισιμότητα.

    The Unlimited Power of «click»
    Συντονιστές: Γιάννης Ριζόπουλος, Δημοσιογράφος
    Γιάννης Τριανταφύλλου, Social Media Consultant, TOATOMO

    Keynote:
    Δαμιανός Χατζηαντωνίου, Επίκουρος Καθηγητής, Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών
    Άννα Καραδημητρίου, General Manager Ad Hoc & Online Ερευνών της Focus Bari

    Panel (e-business in practice):
    Παναγιώτης Γκεζερλής, eCommerce Consultant, Be eBusiness
    Αργύρης Καστανιώτης, Eκδότης, Eκδόσεις Καστανιώτη
    Δημήτρης Μανιάτης Managing Director at All Things Web
    Αποστόλης Αϊβαλής, Business Strategist
    Νίκος Βαρβαδούκας, e-Business & Digital Marketing Manager, Public

    Case Studies:
    Ελευθερία Ζούρου, Γενική Διευθύντρια, Doctoranytime.gr
    Ρένα Σωτηριάδου, Marketing & PR Manager, Οlympic Air A.E.

    Keynote:
    Δέσποινα Κοκκαράκη, Customer Insight & CRM Manager, Web Reservations International

    Panel (The social company):
    Νίκη Σωτηροπούλου, Head of Social Media, Digital Ecosystems
    Σταύρος Κοντακτσής, Αντιπρόεδρος & Strategy Director, Avakon+
    Παναγιώτης Κορδονούρης, Γενικός Διευθυντής, New Media Concept
    Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director, BaaS
    Χρήστος Βασιλόπουλος, Head of Online Marketing for ChannelDoubler.co.uk & Trainer for Moveforwardsocial.com


    13:30′-16:00′ Το θεώρημα των πολλαπλών οθονών

    Συντονίστρια: Σόνια Χαιμαντά, Δημοσιογράφος, Έθνος

    Η τηλεόραση, όλο και συγκλίνει με το Internet και την ψηφιακή τεχνολογία. Παροχή και διανομή περιεχομένου, διαδραστικές και συνδρομητικές υπηρεσίες και εξελίξεις στις συσκευές, οδηγούν σε νέα μοντέλα εκμετάλλευσης. Παρέχουνν όμως οι πολλαπλές οθόνες πολλαπλές ευκαιρίες ή απαιτούν πολλαπλή προσπάθεια.

    Χαιρετισμός:
    Δρ.Ιωάννης Παναγιωτόπουλος, Γενικός Γραμματέας Μέσων Ενημέρωσης

    Ομιλίες:
    Pietro Guerrieri, General Manager, SES Astra Italy
    Νίκος Κυριόπουλος, Product Director, Media Excel Inc
    Αντώνης Μπαρούνας, Vice President Customer Unit Mediterranean, Sony Mobile
    Ευαγγελία Μάντζαρη, Υπ.Διδάκτωρ, Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών


    Smart TV’s H επόμενη γενιά της Τηλεόρασης:
    Γιάννης Γρατσώνης, Brand Communication & OnLine Director, Sony
    Ιάσονας Φρυδάκης, Content Manager Smart TV, Samsung
    Λευτέρης Αποστολόπουλος, Mobile Communications Sales Department, LG


    Panel Συζήτησης: «Η αξία του περιεχομένου. Μια δύσκολη εξίσωση»
    Michael Nugent, Τεχνική Διεύθυνση, ΕΡΤ
    Αλέξανδρος Χριστογιάννης, Υποδ/ντης Διαχείρισης Περιεχομένου B.U. OTE TV
    Κωνσταντίνος Μωραϊτης, Τεχνικός Διευθυντής. Forthnet-Nova
    Marko Strucker, Γενικός Διευθυντής, ΑΝΤΕΝΝΑ Internet
    Μιχάλης Αναγνωστάκος, Διευθυντής Marketing, hellas online
    Γιώργος Γκαντζιάς, Αν/τής Καθ. Πολιτισμικής Διαχείρισης, Νέων Τεχνολογιών και Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
    Σπύρος Παπαγεωργίου, Πρόεδρος, AdWeb


    16:00′-17:00′ O χάρτης συχνοτήτων και ο δρόμος προς το ψηφιακό μέρισμα

    Συντονιστής: Βασίλης Γκόλτσιος, Σύμβουλος Ραδιοτηλεοπτικών Μέσων

    Keynote Speaker:
    Μάκης Βορίδης
    , Βουλευτής Αθηνών, πρ.Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών*
    Αθανάσιος Κανάτας, Καθηγητής Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, Παν/μιο Πειραιά

    Panel:
    Σταύρος Καλαφατίδης Διευθυντής Διαχείρισης Φάσματος και Ελέγχου Φάσματος Ραδιοσυχνοτήτων, ΥπΑνΥΜεΔ
    Αθανάσιος Κανάτας, Καθηγητής Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, Παν/μιο Πειραιά
    Κώστας Τσακίρης, Γενικός Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών, ΕΡΤ ΑΕ
    Μιχάλης Τζουβελέκης, Διευθυντής Λειτουργίας Δικτύου και Eρευνας & Τεχν/γίας, ΕΡΤ ΑΕ
    Γιώργος Μαθιός
    , Γενικός Διευθυντής, Digea
    Κωνσταντίνος Μωραϊτης, Τεχνικός Διευθυντής. Forthnet-Nova
    Νικόλαος Παπαφιλίππου, Πρόεδρος, West Channel


    Αίθουσα Βεργίνα

    10:30′-13:00′ Change Makers World

    Μία ενότητα αφιερωμένη στη νέα γενιά, την καινοτομία, τις νέες ιδέες και τα startups.
    H παλιά και η νέα γενιά των Change Makers συναντώνται, αλλάζουν ιδέες, απόψεις και εμπειρίες και αναζητούν τις λεπτομέρειες της διαδρομής, που οδηγεί από την ιδέα στην επιχειρηματικότητα.

    Newcomers Panel:

    – Γιάννης Αχλαδιώτης, Cofounder, BeeEasy
    – Άντρεα Σολομωνίδου, Cofounder, Cubik-S
    – Γιάννης Παγώνης, Cofounder, ‘EuRuKo 2013’
    – Μιχάλης Γκόντας, Cofounder, Cookisto
    – Άλεξ Παππάς, Μanaging Director, Gnostix
    – Θάνος Μακρής,CEO, iMellon
    – Πέτρος Ζιώγας, Cofounder/ Τεχνικός Διευθυντής, Fashinating

    Mature Market Panel:

    – Χριστόδουλος Πρωτοπαπάς, Διευθύνων Σύμβουλος, HellasSat
    – Αλέξης Πανταζής / Αιμίλιος Μάρκου, Executive Directors, Hellas Direct
    – Γιώργος Τσαπρούνης, Ανώτερος Διευθυντής Εταιρικών σχέσεων, WIND Ελλάς
    – Τάσος Παγκάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας, Ericsson Hub Southeastern Europe


    13:30′-16:30′ Tetra World

    Μια ενότητα αφιερωμένη στο ασυρματικό σύτημα TETRA. Εξειδικευμένοι ομιλητές θα αναφερθούν στις εξελίξεις του συστήματος, τις προοπτικές του, τα θέματα συμβατότητας αλλά και τις προοπτικές της αγοράς.

    Εναρκτήρια Ομιλία:
    Marita Asunmaa, Βusiness Development Manager, Net Technologies

    13:45′- 14:40′ 1η Ενότητα

    TETRA: Trends & Future challenges.
    Tony Gray, Board Member, TCCA Critical Communications Broadband Group
    OTE TETRA Υπηρεσίες για Εμπορική Χρήση. 
    Κωνσταντίνος Καλότυχος, Product Manager, OTE TETRA Services
    Motorola TETRA: Your Lifeline When Time is Critical 
    Andrea Lotti, South Europe Pre-Sales Μotorola Solutions

    14:40′- 15:35′ 2η Ενότητα

    TETRA Cases:
    Applications to Oil & Gas Industry SCADA over TETRA.
    Λάζαρος Καραγιαννίδης, Technical Manager, Net Technologies
    HYTERA – Rohde & Schwarz TETRA solutions.
    Steffen Haupt, VP Sales & Business Development Hytera GmbH
    Δημήτρης Κυνηγόπουλος, Managing Director, Rohde & Schwarz Hellas S.A.
    TEOTEC Case 
    Διονύσης Χαμηλάκης, General Manager Teotec S.A.

    15:35′- 17:00′ 3η Ενότητα

    TETRA Solutions and Applications. 
    Δρ. Δημήτρης Κανακίδης, Research & Development Manager, Net Technologies
    Radio Planning and Optimisation: Mandatory Steps for a Correct Design.
    Λάζαρος Καραγιαννίδης, Technical Manager Net Technologies
    TETRA Measurement Solutions 
    Παναγιώτης Βούβουνας, Sales Director, Vector Technologies

    Ερωτήσεις – Συζήτηση – Συμπεράσματα
    Marita Asunmaa Business Development Manager Net Technologies


    Αίθουσα: Φλώρινα

    InfoCom Academy

    Παρουσίαση από την Νίκη Κουλούρη, δύο τρίωρων εκπαιδευτικών σεμιναρίων για πρώτη φορά στο Ελληνικό κοινό. Η παρακολούθηση είναι δωρεάν και μετά τη θεωρία οι ενδιαφερόμενοι χωρίζονται σε ομάδες και αναπτύσσουν τις ικανότητες τους πάνω σε συγκεκριμένα projects. Τα θέματα που καλύπτονται είναι:

    10:00′ – 13:00′

    What the Google we have to do?

    H προσέγγιση των πελατών, του customer care και του customer service «με τον τρόπο της Google», συνιστά μία νέα προσέγγιση και αλλάζει όλα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα.

    Ποιες όμως είναι οι συγκεκριμένες αλλαγές; Τι αλλάζει στις πωλήσεις; Τι αλλάζει στο marketing; Ποιες είναι οι προκλήσεις, οι νέοι τρόποι σκέψης, τα καινούργια ήθη και οι ευκαιρίες που αναδύονται και κυρίως πως μπορεί κανείς να επωφεληθεί από αυτές.

    13:30′ – 17:00′

    Action – Achievement – Accomplishment –Amazement: Everything starts with «beta»!

    Όλοι γνωρίζουν ότι ‘beta’ είναι οι δοκιμαστικές εκδόσεις των προγραμμάτων λογισμικού. Αυτό συνήθως εξασφαλίζει μία σειρά από πλεονεκτήματα.

    Τι σημαίνει η προσέγγιση «life is beta». Πόσο πιο εύκολη μπορεί να κάνει την επαγγελματική και την προσωπική ζωή μας και πόσο αυξάνει τα ποσοστά επιτυχίας; Πως η χρήση N.L.P μπορεί να οδηγήσει μέσα από την ανατροφοδότηση στο επιθυμητό αποτέλεσμα;

    Αίθουσα Lobby Suite

    InfoCom Academy

    10:00′ – 13:00′ NFC World

    To νέο πρότυπο ασύρματης επικοινωνίας NFC (Near Field Communication), επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφορίας μεταξύ συστημάτων με ένα μόνο άγγιγμα. Ανοίγοντας αυτό το παράθυρο επικοινωνίας, χιλιάδες εφαρμογές μπορούν να αποκτήσουν το ηλεκτρονικό τους κλειδί τους για να ανοίξουν και να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητες τους. Μάθετε περισσότερα για τις δυνατότητες, τους περιορισμούς, τις τεχνικές και τις εφαρμογές. «Αγγίξτε» τις προοπτικές, καθοδηγούμενοι από τους experts του είδους.


    13:30′ – 17:00′ Social Media για επιχειρήσεις

    Πως μπορεί μια επιχειρηση να αξιοποιήσει τα social media στην καθημερινή λειτουργία της; Πως το πετυχαίνουν οι μεγάλες εταιρείες της αγοράς;

    Σε ένα τρίωρο «hands-on» σεμινάριο, τρεις καταξιωμένοι επαγγελματίες-επιχειρηματίες, θα εξηγήσουν μέσα από παραδείγματα και καλές πρακτικές πως μια επιχείρηση μπορεί να διαμορφώσει τον σύγχρονο «χαρακτήρα» της αξιοποιώντας εργαλεία και τακτικές online marketing και social media marketing.

    Το σεμινάριο θα αναπτυχθεί σε τέσσερεις άξονες:

    – Πως ορίζουμε τι στο online marketing και το social media marketing, πως φτιάχνουμε τη στρατηγικη μας, πως βάζουμε κανόνες και πρόγραμμα

    – Πως επιλέγουμε εργαλεία, πως συνδέονται Web Site, Blog, SEO, Social Media (Facebook-Twitter-YouTube), ποιές καλές πρακτικες (παραδειγματα) αξίζει να ακολουθήσουμε

    – Πως μετράμε την marketing απόδοση μας και πως αναλύουμε τα δεδομένα (παραδειγματα), πως σχεδιάζουμε τη διαφήμιση μας online, στο facebook και το google,

    – Πως κυλάει η καθημερινότητα μας στα social media (παραδειγματα) και ποιοί είνα οι βασικοί κανόνες στη διαχείριση κρίσεων.

    Οικοδεσπότης θα είναι ο Γιάννης Π. Τριανταφύλλου (διευθυντής μάρκετινγκ & ανάπτυξης, ΤΟ ΑΤΟΜΟ Consulting Services).

    Μαζι του οι: Χρήστος Βασιλόπουλος (Head of Online Marketing, ChannelDoubler.co.uk & Trainer, Moveforwardsocial.com) και Παναγιώτης Καζάνης (Διευθύνων Σύμβουλος, BaaS).

  • @icw16-SBC TV

     

  • Timelapse Video!

     

  • 360 Experience by Samsung

     

  • Ομιλητές

     

  • #icw16-SBC TV

     

  • #icw16-Star Κεντρικής Ελλάδας

     

  • Έντυπο Πρόγραμμα

     

  • infocomgr

  • Απολογισμός 17ου ICW

     

  • Sites Συνεδρίων

     

  • SmartPress Sites